1:a nollningsdagen

Hej!
Den första nollningsdagen har varit hemsk. Treorna väckte oss 00:20 och då skulle vi ta på oss oömma vita kläder. Sedan gick vi en promenad på närmare 40 min, under den här promenaden fick vi en massa saker kastade på oss eller så fick man ägg knäckta i ryggen eller huvudet av klasskamraten bakom. Vi kom tillbaka till boendet runt 02:20 och då var det bara till att duscha igen... Jag gick och lade mig strax efter 03:15 och sov till kl 06:00 då larmet ringde. Klockan 06:20 så gick treorna in till vissa "nollor" och sade åt dem att gå upp och så hade de morgon gympa. Runt 06:45 började de gå omkring och väsnas med kastruller och liknande för att få upp alla. När vi gick ut för att vänta på bussenså fick vi dansa soldansen för att få bättre väder men det blev inte bättre. Sedan hade vi vanlig skoldag då "Tuktmästarna" inte fick röra oss mer än på lunchrasten. Däremot sabbade de choklad delen i kaffe maskinen så det var svårt att hålla sig vaken. Efter skolan gick vi en LÅNG LÅNG omväg till forsmarkskraftverk där det vankades jyttjefotboll. Efter fotbollen gick vi och dushade och väntade på bussarna som skulle komma runt 19. På bussen hem hade vi underhållning av vissa "nollor", då de sjöng och var guider, det var trevligt att lyssna på och de var duktiga så BRAVO "nollorna"... Nu har jag så jävla ont i huvudet av sömnbrist så tills senare
MVH/
Forsmarkseleven

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0