Nytt i veckan

Hej,
Jag vet att jag inte har skrivit på länge men det är pga att jag har varit så trött, nollningen var krävande då vi blev väkta mitt i natten och då skulle vi på en promenad. Första natten vet ni vad som händ och även första dagen. Andra dagen var det inte så farligt enligt de andra (jag vet inte för jag var inte där). Natten mellan tisdag och onsdag blev vi väkta igen och skulle ute, men den här gången fick vi ha på oss vad vi ville, bara det var varmt. Vi gick till samma ställe som första natten. Den här gången var det en riktigt häftig ljusshow som vi fick se där O.B. nollorna blev uttagna. På onsdag kväll hade vi en mysig kväll med våra tuktmästargrupper. I gruppen jag var med i bakade vi en tårta. På torsdagen var det lite små tävlingar uppe på forsmarksbruk. Den grupp jag var med i vann (vi skulle skriva en dikt till en av lärarna men det har inte blivit av och kommer nog inte bli av heller då den skulle vara på 75 ord, rimma och vara skriven i LaTeX). På fredagen hade vi en liten föreställning på torget i Östhammar. Det var roligt att se vad de andra hade för nummer att framföra. På lördagen var det en fest som jag inte närvarade vid men har senare hört att alla var packade och hade umgänge i sängen under hela natten.
På måndagen var alla trötta och många är lite små sjuka inklusive jag. Vi hade ordinarie lektioner och Psykologin började den kvällen. I tisdags hände inte så mycket nytt mer än att Idrott B och utöklad Idrott började och idag började Geografin och Rättskunskapen och de lektionerna var jävligt roliga...
Tills nästa gång/
Forsmarkseleven

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0